ECU Flash Suzuki GSXR750 K7

PITBOXEN ER ALTID KLAR PÅ EN udfordring

Mortens Suzuki GSXR750 var allerede kørt ind på rullefelt. Derfor var det jo lidt spændende om vi kunne finde lidt ekstra i den. Morten var generelt, OK tilfreds med cyklen, men synes den havde tendens til at være lidt urolig på gassen. 

Pitboxens kur var at køre målinger ved alle gasspjældspositioner, og derefter ligge et 0 map i powercommanderen, så cyklen kørte uden påvirkning fra Powercommanderen. Derpå trimmede vi brændstoffet, de sekundære spjæld og tændingen. 

Resultatet?

5% gas +3,6hk / 4Nm
10% gas +1,5hk / (-,86Nm)
20% gas +1,7hk / 3,0,7Nm
40% gas + 0,5hk / -,61Nm
60% gas +7,4/ 2,2Nm
80% gas + 4,1hk / 0,97Nm
100% gas + 4,42hk / +1,34Nm
 
En ting er effekten er steget betydeligt, men det betyder faktisk at Mortens GSX-R750 K med 5% gas faktisk render 103km/t hvor den før kun kørte 78km/t. Det er i sig selv vildt, men gasopsamlingen er et helt kapitel for sig. Vi vil ikke bruge en masse energi på beskrive dette, for det gør morten faktisk ret godt i screendumpet herunder 😉 

Optimeringsløsninger til din Suzuki GSX-R750

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *