Jespers Suzuki GSX-S1000 2020 – ECU flash, Standard Yoshimura med BMC filter

Endnu en GSX-S1000 på rullen 🏍️💨🏁📈
Cyklen er netop rullet til 138hk på baghjulet helt standard. Det er en Yoshimura model. Og vi laver følgende mods👇
✅ BMC race filter
✅ Mod af luftfilterkasse
✅ ECU flash med trim af brændstof, tænding og fjernelse af begrænsninger, samt +400rpm på toppen.
—————————————————————————————————–
Status efter indkøring med Woolich Racing ECU flash
Baghjulseffekt – 145,2hk
+7,2hk
+3,78Nm
Som der ses i galleriet herunder er der effektgevinst over alt på Jespers Suzuki, der nu har en udregnet motoreffekt på ikke mindre end 162,4hk, og dermed 12,4 mere end hvad Suzuki lover som topeffekt.
Effekt er dog en ting, en anden ting er hvordan motorcyklen kører. Når vi laver en moderne motorcykel bruger vi 70% af energien på området mellem 0 og 15% gas. Det er det område du som gade motorcyklist befinder dig i 80% af tiden og der hvor det er vigtigt at cyklen ikke hakker og hugger.
Jespers GSX-S 1000 er ikke blot endnu en i række af motorcykler vi har lavt på rullefeltet. Den er unik ligesom alle andre motorcykler. Ikke to er ens, selvom de kommer fra fabrikken på samlebånd.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *